Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

onsdag den 26. december 2012

Verden rundt på 5 timer

 


Idag har vi været på rejse. Vi har været på krydstogt til Alaska og vi har været i Calgary, Irland, Grækenland, Tenerife og flere gange i Sverige. Det tog dog lidt tid før rejsen kunne begynde. Der var noget med nogen ledninger vi lige skulle have styr på. Det fik vi ved hjælp af et par manualer. Da alt dette var i orden satte vi os godt tilrette og tog en virtuel rejse på tv-skærmen. Hele manøvren gik ud på at vi skulle have tømt videokameraet og lagt det hele på DVD, så der kunne blive plads til nye oplevelser i det nye år. Det var en dejlig ting at få gjort. Der var video fra de sidste 3 år for vi er ikke så gode venner med alle de ledninger og mekanik. Billedet med hænderne er fra Clonmacnoise i Irland.                                                                           



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar