Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

fredag den 7. december 2012

Skiferie eller solferie?

Med 6 ugers ferie som skal fordeles over året er der mange muligheder for danske familier. Østrig, Norge eller Sverige på ski i vinterferien og Grækenland, Spanien eller Italien i sommerferien. Eller en campingferie i Danmark. Eller man kan købe et hus i Sverige hvor man kan holde både billig og aktiv ferie. Mulighederne er mange.  Er man til kulde og sne eller til sol og varme. Selv er jeg til det sidste. Har aldrig været på skiferie. Har aldrig stået på ski. Med lettere knogleskørhed og 5 gange brækkede arme er det nok heller ikke tilrådeligt. Det frister heller ikke. Skiferie er nok især ideelt for børnefamilier, da det jo sikkert er en skøn måde at holde aktiv ferie på. Selv er jeg jo så heldig at jeg selv kan bestemme hvor mange gange jeg tager på ferie og hvornår. Kun helbreddet, fantasien og pengepungen sætter grænser.


1 kommentar:

  1. Jeg ville helt sikkert foreslå skiløb er ikke for dig - fem gange brækkede arme er for mange! Det er heldigt, du foretrækker solskin.

    SvarSlet

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar