Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

tirsdag den 25. december 2012

Juleaften i Lejre


Juleaften  var ganske god. Per lavede snemand af de sidste rester sne. Den kunne katten bestemt ikke lide. Den så da også meget farlig ud. I pandekagehuset blev anden mør og ikke branket. Stegen fik med lidt besvær sprød svær. Ingen klumper i sovsen og de brunede kartofler var der nok af. Det samme med de hvide. Også til de næste 8 dage. Bos risalamande var fin og Otto fik mandelen. Juletræet med røde staerinlys brændte ikke. Alle var tilfredse med deres gaver. Fin Juleaften! Julemorgen blev lidt mere turbulent. Først lavede jeg kaffe oveni en fyldt kande. Resultat,- kaffe over hele køkkenbordet. Frem med klude. Lige efter væltede katten vasen med de fine blomster jeg havde fået af Per Lillejuleaftensdag. Hele to gange, - møgkat! Mere søben op. Den får et los hvis den gør det igen!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar