Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

onsdag den 7. juni 2017

Dødirriterende problem!

Billedresultat for pc problemer billeder
Der er langt mellem mine indlæg for tiden. Det skyldes at jeg er rendt ind i det problem, at jeg kun kan komme på betjeningspanelet på min blog, når jeg gør det fra min gamle PC. Den er jeg ved at lodse ud, da den er gammel og frygtelig langsom og jeg har fået en ny der er bedre og hurtigere. Jeg kan sagtens åbne min blog på den nye pc og se bloggen, men havner på Bloggers velkomstside hvis jeg vil åbne mit betjeningspanel. Her kan jeg så lave en ny blog og hvad skal jeg dog bruge det til??? Jeg vil jo bare arbejde med den jeg har. Jeg arbejder kraftigt på at finde ud af hvorfor jeg bliver omdirigeret til den åndsvage side, i stedet for til mit betjeningspanel. Tror jeg må have Gert til at kigge på det. Det må være en sag for ham, - han har levet af det i næsten 30 år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar