Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

lørdag den 24. juni 2017

Så er jeg på banen igen

Det er godt at have en kæreste der er computernørd når der er problemer. Et problemet som jeg havde bøvlet med et godt stykke tid kunne Gert finde ud af på mindre end 5 minutter. Det var noget så simpelt som at jeg var logget på med en forkert emailadresse. Ligeså meget glæde man kan have af sin PC når den virker, ligeså meget irritation genererer den når den ikke opfører sig som forventet. Godt at min Løvemand kunne fixe problemet.
 
Katte derimod opfører sig oftest som forventet. Køb noget nyt og det skal straks undersøges. Eller luk et skab op og den skal derind med det samme. Tror Bandit har været lukket inde i samtlige skabe i huset og i drivhuset, garagen, fyrrummet og redskabsskuret. Lige nu ligger han og sover på vandsengen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar