Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

onsdag den 8. april 2015

Violer, - duftende forårsbebudere

Før Påske gik jeg og kiggede længselsfuldt i græsplænen og bedene i min have. Var der violer? De hedder jo martsvioler, - men der var ingen. Vel hjemme igen efter en uge i vores hus i Sverige var det tid til en lille havevandring. Og der var de! Masser af dejlige lilla violer alle vegne. Og ude i gærdet blomstrede De blå Drenge, som Bedste kaldte dem, - hedder vistnok scillaer. Der bliver flere og flere for hvert år. Dejligt. Blå blomster er bare så smukke. Påskeliljerne var også begyndt at blomstre og snart er det tid til at roserne skal beskæres, - de er begyndt at få blade, men man skal jo lade saksen være til nattefrosten er helt ovre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar