Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

torsdag den 29. januar 2015

Genrejsning efter decemberstormen 2013

I det meste af 2014 har det været et trist syn der mødte en på Lejrevej. Nørregården der var styrtet sammen under den store storm i december 2013. Det var jo næsten ikke til at bære. Den var under renovering og blev flottere og flottere for hver dag der gik. Og så kom stormen. Der gik måneder hvor der tilsyneladende intet skete. Ikke noget synligt, men der blev sikkert arbejdet med forsikringer og ansvar og kontakter til håndværkere og leverandører af nye materialer. Så kom der gang i oprydningen og pludselig begyndte gården igen at rejse sig og tage form og er nu næsten færdig udvendig. Jeg glæder mig igen over det smukke arbejde og håber den vil overleve mange storme og blive til glæde for beboerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar