Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

fredag den 8. juni 2012

Torden og lynild

Vejret idag har været en blandet landhandel. Først sol, så overskyet og en ordentlig gang regn. Så sol igen ganske kort og så kom der en gang torden og mere regn og nu skinner solen såmænd igen. Godt at jeg fik vasket og tørret tøj igår. Idag var planen så at jeg skulle købe agurkeplanter og sommerblomster til krukker og ophæng og at det hele skulle være planet. Planterne blev købt, men inden jeg nåede hjem stod regnen ned i stænger så nu står det hele bare og venter ude i drivhuset, - i ly for vejr og vind. Måske på søndag for i morgen har jeg andre ting for.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar