Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

fredag den 22. juni 2012

Dejlige Sverige


Vi har kørt Sverige tyndt fra syd til nord og tilbage igen et par gange. Det er et utroligt dejligt land at besøge. Skøn natur og gode veje og dejlige mennesker. Vi har et hus derovre nær Kalmar og tager derfor tit turen til broderlandet. Faldt lige over et billede fra Blåningsmåla nær Karlskrona hvor vi havde et andet hus i 7 år. Det er min datter Ulla som sidder på bænken og ser ud over søen. Jeg har inviteret mig selv til middag hos hende i aften. Hun er græsenke da hendes mand Bo er ude at prøvesejle Holmens ny dykkerskib.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar