Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

tirsdag den 19. juni 2012

Motion er godt

Jeg er rigtig stolt af mig selv idag. For første gang i 3-4 år har jeg været ude at cykle. Ned til købmanden i Lejre, - en tur på ca. 6-7 km med bakker både op og ned. Nå tænker du måske, - er det noget særligt? Ja det er det faktisk. Jeg er 68 år og har ikke cyklet mere en 4-5 gange de sidste 30 år. Der har været for langt at cykle da jeg arbejdede og i mange år havde jeg slet ingen cykel. Jeg har tænk på mange gange at nu skal jeg have gang i cyklingen og nu er det absolut sidste udkald hvis jeg skal have gang i det. Det er jo en dejlig måde at motionere på især når man ikke er helt ung længere. Men jeg kan godt mærke at kondien kunne være bedre, derfor gik jeg også hjem og slog græsset bagefter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar