Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

tirsdag den 23. april 2024

Glæden ved livet

 Livet er noget man skal huske at glæde sig over. Det kan være forbi på et splitsekund. Husk at fortælle hvad dine nærmeste betyder for dig. Og husk at være der selv når de har brug for dig. Det er så vigtigt! Det var så tæt på at jeg ikke havde fået set giraffen, men min billet var ikke ude den dag. Tak for det!! Og så får i lige et billede af en zebra, som jeg også mødte i Sydafrika.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar