Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

mandag den 25. december 2017

Farvel til gamle venner og goddag til nye

Her i livet mødes og skilles man. Gamle skolekammerater og barndomsvenner forsvinder ud af ens liv. Det gør vores tidligere arbejdskolleger også. Selv har jeg kun kontakt til ganske få af dem. Det samme gælder min kæmpestore familie. Vi taber kontakten til hinanden. Bilder os ind vi har så travlt. Måske for travlt. Prioriterer ikke yderområderne i vores liv, - kun de nærmeste, Lukker os lidt om os selv. Idag siger jeg farvel til 2 gamle højt elskede venner. Trofaste venner, - og udholdende. De har fulgt mine spor siden vi mødtes i Christchurch i 2009 eller var det allerede i 2006? Nu kan de ikke mere, men det er med sorg vi skilles. Nænner næsten ikke at smide dem ud. Ville gerne have fundet et par nye samme sted, men det bliver nok i et andet liv. Juleaften ankom så mine nye venner. De er fra Roskilde. Jeg håber at få et lige så nært forhold til dem som til vennerne fra New Zealand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar