Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

fredag den 1. december 2017

Igen, - Kør bil når du kører bil!!

Billedresultat for bulede biler'
Uopmærksomme bilister er noget man ikke kan gardere sig ret meget imod. Og der er desværre mange af dem. De taler i telefon, såvel håndholdt, som håndfri. Læser og sender sågalt SMS-er. Igår gik det ud over Lars. Helt klassisk uopmærksomhed, på lige vej med godt udsyn. Han blev påkørt af en bil der kom bagfra, da han skulle dreje ind i sin indkørsel . Kørte lige ind i siden på hans bil, uden at bremse eller lave afværgemanøvrer. Godt det ikke var lige bagfra, så kunne han have fået en grim piskesmeldsskade, nu blev det heldigvis kun til ømme eller trykkede ribben. Her på Lejrevej er den slags ulykker heller ikke ukendte, derfor holder jeg tit ind på rabatten ud for min nabo Ib, hvis jeg ser en bagfrakommende bil når jeg skal ind ad min indkørsel. Vil ikke påkøres bagfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar