Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

søndag den 24. september 2017

sensommer i haven

September blev ikke den indian sommer som jeg havde håbet på, - ja næsten regnet med. Efter sådan en sommmer med regn og blæst og ikke ret meget sol, så måtte det da komme. Men nej, det gjorde det ikke, tværtimod, - mere regn og blæst. Nå, men man bliver jo nøjsom og jeg synes jeg har været god til at udnytte de tørre og indimellem solrige timer. Der blev slået græs mellem bygerne, - også selv om græsset var vådt. man vidste jo aldrig hvornår der var tørvejr næste gang. Den brune kulør fra Florida blev også holdt vedlige når der var lejlighed til det. Egentlig synes jeg ikke sommeren har været så dårlig, som jeg hører fra andre, - men som arbejdsfri har jeg selvfølgelig også haft mulighed for at navigere mellem bygerne. Nu falder bladene stiile og roligt og det er ved at være tid til at komme net over fiskenes bassin. Og til at høste druerne i drivhust.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar