Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

torsdag den 7. september 2017

Fisk, - det er da ikke så ringe


I tirsdag var jeg på Sjællands Odde, - nærmere betegnet Havnebyen. Havde spillet kort med kortpigerne i Ingas dejlige sommerhus mandag, men glemt at komme bensin på før jeg kørte fra Lejre. Derfor denne udflugt til Havnebyen for at fylde tanken. Havnebyen er absolut et besøg værd, men de fleste drøner bare udenom på vej til eller fra Molsliniens færger.
Vi gik en dejlig tur på havnen og kiggede derefter ind i meget flot fiskebutik, hvor Inga købte 10 rødspættefileer for 59 kr. 
Sikke et syn , - tror aldrig jeg har set så flot en fiskeforretning, med alle de mange forskellige slags fisk og forarbejdede fiskeprodukter. Sådan en butik ville jeg gerne have i nærheden af mig, så ville jeg nok spise mere fisk end jeg gør.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar