Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

onsdag den 8. marts 2017

Så er der Purløg!

Selv om det ikke er så meget man kan gøre i haven endnu, så kan man jo altid fjerne visne stængler og blade der er blæst sammen i krogene. Bare gå en lille runde i haven, så er der nok noget der kan ordnes. Og se så lige her hvad der dukkede frem under alt det visne udenfor køkkenvinduet, - friske grønne purløg. Man skal da lede længe efter noget der smager bedre end en æggemad med årets første purløg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar