Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

søndag den 19. marts 2017

Oplysninger kan nogen gange være temmelig irriterende



Billedresultat for caroline wozniacki 


Vi overdænges med Nyheder og oplysninger om snart sagt alt muligt. Man sender nyheder hver halve og hele time, - efter min mening skulle Nyhederne hedde Gentagelserne når man har sendt det samme 3 gange. I slutningen af Nyhederne er der også sportsresultater. Nu er det sådan at jeg for nylig fik nyt fjernsyn som også kan optage og det gør jeg så. Jeg har også fået Boxer og  et par programmer, bl.a TV2Sport. Jeg har nu mulighed for at se tennis og har med stor glæde set mange tenniskampe og bl.a. Caroline Wozniacki i de sidste turneringer hun har deltaget i, - den sidste i Indian Wells. Kampene bliver p.g.a tidsforskellen sendt om natten og jeg optager dem og ser dem næste dag. Så er det altså møgirriterende at høre resultaterne før man har set kampen. Fik resultaterne af hele 2 kampe forleden før jeg havde set dem. Jeg så nu alligevel kampen med Caroline. Var hun nu så dårlig som tilhængerne af Janteloven siger. Vi burde være stolte af hende i stedet. Hun havde spillet godt i den nye sæson og kampen her var så jævnbyrdig at hun lige så godt kunne have vundet den også. 

Billedresultat for caroline wozniacki


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar