Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

lørdag den 11. juni 2016

Over the Rainbow og Kansas City Stompers


Så bliver det ikke meget bedre. Solen skinner, det er weekend og der er gratis musikoplevelse i Viby.
Hvad skulle man lige lave sådan en lørdag? Hvis man ellers holder sig orienteret i lokalaviserne er der altid et eller andet spændende. I denne uge faldt jeg over Viby Jazzdays. Dem er der 4 af hen over sommeren og den første var idag. Og med intet mindre end Kansas City Stompers med sangerinden Rikke Mølgaard. De er en institution i dansk musik, - er Danmarks ældste eksisterende jazzorkester. Og hvor de spillede og sang godt, - hold da op. Ren nydelse, - supleret med en kold fadøl. Et af de bedste numre de gav idag var Over the Rainbow, hvor Rikke Mølgaard startede alene uden orkestret. Det instrumentale ekstranummer My Way passede fint til min nye livsstil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar