Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

torsdag den 7. april 2016

Sidste kreationer

Nu lakker det mod enden som konen sagde da hun sad på det nyferniserede køkkengulv. Og det gør det jo. Igår var der sæsonafslutning på bowling. Niveauet blev hævet en smule i forhold til sidste år og det er jo som altid hyggeligt at være sammen med de gamle gardere.
Det sociale akvarelhold nærmer sig også afslutningen. Har vist et par gange igen. Jeg maler helst efter fotografier jeg selv har taget rundt om i verden, men nu er jeg løbet tør for fotos da jeg ikke rejser for tiden. Sådan må det jo være når jeg mangler en rejsekammerat og huslejen og øvrige forpligtigelser er vigtigere end rejser. Nå, - jeg vinder nok snart i lotto. Her er lidt fra min kreative side.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar