Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

onsdag den 23. marts 2016

Nypudset bil og cyklen pumpet

Der er grøde og virkelyst allevegne. På markerne ned mod mosen slår viberne deres akrobatiske vingeslag. Rådyrene er der også og tager for sig af bondemandens afgrøder og foderet han har stillet ud til dem. Her har virkelysten givet sig udslag i at jeg nu har en bil der både er støvsuget indvendig og vasket udvendig. Den er simpelthen bare så fin. Cyklen er knap så fin. Den blev bare støvet lidt af og fik fjernet de værste spindelvæv og så fik den lidt luft i forhjulet. Begge køretøjer er således klar til nye opdagelser i Lejre og omegn. Bilen måske lidt længere væk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar