Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

torsdag den 10. marts 2016

Det var dog det fedeste...

Sidder her og flyder over af begejstring. Jeg må dele det med nogen! Prøver at lande igen over en stille øl. Det er svært at dele begejstringen med katten, - derfor deler jeg den nu med jer. Jeg er lige kommet hjem fra en aldeles pragtfuld koncert med Lars Lilholt Band. Og de er et band, - hold da op hvor de spiller og synger godt allesammen, men stjernen der leverer både melodierne og teksterne er selvfølgelig Lars Lilholt selv. Det er ikke sidste gang jeg skal til koncert med dem. Afdelingen før pausen var med numre fra deres nye cd "Amulet", - havde kun hørt et par enkelte i radioen. Efter pausen var det mere de kendte numre. Hele 3 ekstranumre blev det til efter at de selvfølgelig også havde spillet "Kald det kærlighed". Tænk de spillede helt til klokken 23, - der var da valuta for pengene. Skøn aften, - og nu er adrenalinen ved at være faldet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar