Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

fredag den 6. juni 2014

Grundlovsdag, - alene hjemme

 
Igår var det Grundlovsdag. Per tog til Bogø allerede klokken 7. Skulle spise morgenmad med Rikke og være med at pynte vogn til Grundlovsturen rundt på øen og ud i skoven med kaffe og madkurv. Sidste år var jeg med. Det var hyggeligt og vejret var fantastisk. I år havde de lovet regn og det kom der. I stride strømme både i Lejre og på Bogø. Jeg havde valgt at blive hjemme og havde tænkt på at tage til Kirke Såby sammen med Ulla. Her skulle vores borgmester Mette Touborg holde tale og der skulle være gymnastikopvisning og lidt kræmmermarkedsboder. Aflyste foretagendet, - havde egentlig ikke lyst alligevel og så var der jo vejret. Per er stadig på Bogø. Kommer hjem i aften og i morgen bliver vejret godt og så tager vi en tur til Roskilde og hygger os lidt og køber gave til Marie som har fødselsdag på mandag. Så skal jeg med til Bogø. Til brunch.
Det bliver nok hyggeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar