Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

søndag den 26. februar 2012

Forårsfornemmelser


Stod op til en morgen med rim på græsset. Solen fik dog hurtigt magt og væk var rimen. Udenfor er der godt gang i fuglene. Blåmejserne gør kur til hinanden og duerne, - syntes jeg hørte tyrkerduerne, men det var nok bare skovduerne. Ved middagstid skinnede solen fra en skyfri himmel og vi kørte en tur på havnen i Roskilde. Der var et ganske tyndt lag is på vandet, så tyndt at det bølgede, - det har jeg aldrig set før. Det så helt surrealistisk ud med mågerne der stod på vandet imens det bølgede op og ned. Frokosten blev indtaget på Viking grill ved havnen, - 2 ristede med brød. Dem havde vi nu snagt bedre, - hvis man skal have pølser skal det være ved en rigtig dansk pølsevogn. Efter frokosten bestilte vi kaffe hos Ulla og Bo på Præstemarksvej, vi skulle høre om de var kommet godt hjem fra vores hus i Sverige og havde fået lukket ordentlig af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar