Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

torsdag den 7. marts 2024

Jeg har været i banken idag.....

 Nå du har været i banken, tænker du nok, - og hvad så?

  Det er der vel ikke noget unormalt i. Der tager du helt fejl. Skulle hente lidt fremmed valuta til en rejse. Jeg ville have været i banken, Danske Bank i Roskilde for to dage siden og her fandt jeg ud af at banken kun har åbent mellem klokken 10 og 13 om torsdagen.

Tre sølle timer. Ikke en eneste åbning fra kl. 16-18. Det arbejdende folk skal altså tage fri for at komme i banken, når der er noget der ikke kan klares på computer eller i automaterne. Og hvad med pensionisterne og andre mennesker som ikke kan bruge en PC? Måske har de slet ikke nogen. Skal de virkelig spises af med sølle tre timer om torsdagen?

 Alt imens jeg undres over den ringe service og de lave, eller helt manglende renter, som Danske Bank leverer, kan jeg på tv høre om bankens kæmpe overskud. Jeg synes godt nok det er for ringe! Og se så lige deres priser på noget der tidligere bare var normal service i banken!

 Kiggede bagefter på nettet for at se Roskildes andre banker og sparekasser og deres åbningstider og fandt ud af at Danske Bank går enegang med deres manglende tilgængelighed. Tror det er på tide at jeg skifter bank!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar