Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

tirsdag den 30. januar 2024

Hellere koldt end klamt og tåget

 Igår skinnede solen og der blev fejet og ryddet lidt op udenfor. Det trængte der også til efter perioden med sne og frost og efterfølgende regn. Idag er det hele bare gråt i gråt. Vådt og klamt og det er ikke et vejr jeg kan lide. Men der er håb forude, for jeg spottede lige at vintergækkerne og påskeliljernes grønne spidser igår. Så skal alle de visne stauder og visne blade bare fjernes, så vintergækker og erantis rigtig kan ses. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar