Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

tirsdag den 14. september 2021

Vinduesvask i Påryd

Vinduesvask eller pudsning er ikke lige det vi bruger vores tid på når vi er i vores hus i Sverige. I sommerferien i år syntes jeg dog at stuevinduerne var temmelig uklare eller for at sige det rent ud, - møgbeskidte! Så de fik en gang vask på den måde jeg gjorde da jeg var ung pige på en gård i Nordjylland. Det var med en spand vand, en stuekost og en øse. Og så fandt jeg et billede af sidste vinduesvask. Det var Per der var igang på en regnvejrsdag i juli 2013. Nå pyt, nu er det jo heller ikke så meget at vi bare sidder og kigger ud af vinduerne derovre. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar