Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

onsdag den 11. november 2020

Udendørs frokost i november

 

I søndags viste vejret sig fra sin allersmukkeste side. Morgenen startede med tåge, som den tit gør på denne tid af året. Tågen lettede dog ret hurtigt og så skinnede solen fra en skyfri himmel og ikke en vind rørte sig. Der blev lige fejet lidt blade sammen på terrassen ved sommerhuset og så var det tid til en rask travetur langs Haraldsted Sø. Hjemme igen, efter 4-5 km travetur og så var det blevet tid til frokost. Solen havde nu fundet vej ind i køkkenkrogen på terrassen og her blev frokosten med både øl og snaps så indtaget. Skønt med sådan en dejlig dag. Nu idag, bare tre dage efter, er der hundekoldt og blæsende. Noget af en kontrast.

1 kommentar:

  1. Ih hvor hyggeligt. Vi nåede også at nyde de sidste solstråler inden vinteren for alvor tager fat.

    SvarSlet

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar