Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

tirsdag den 3. november 2020

Det gyldne efterår


Så blev det november og efteråret er over os. Håber at i nyder alle de smukke farver som naturen byder på lige nu. Der er nogen der bliver deprimerede om efteråret. De skulle tage den lune frakke og halstørklæde og hue på og gå en dejlig forfriskende tur i skoven. Der er simpelthen så smukt derude. Gule, brune orange og røde blade hvirvler omkring i luften, som et snevejr. Jorden er dækket af bunker af blade og hvis bladene er tørre er det et paradis for børn og hunde at rode op i meed fødder og snude. Måske er det fordi jeg er et efterårsbarn at jeg godt kan li' efteråret. Det er en fryd for øjet og jeg bliver glad og ikke deprimeret. Bladene på græsplænen ligner guld der er strøet omkring og dem klarer jeg med plæneklipperen med opsamler, på højeste trin. Gider ikke at rive.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar