Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

søndag den 13. september 2020

Endelig, - det lettede!


Vintage 1950S, Smuk Kvinde, Veteranbil
Endelig kan jeg ryste det af mig og komme videre. Godt et år er der gået, siden jeg i juni 2019 kørte galt. Mere end et halvt års ventetid på overhovedet at høre fra politiet, men i februar kom så bøden og beskeden om at jeg skulle til kontrollerende køreprøve. Jeg sled med teorien på pc og det var stygt. Så kom coronaen og alt lukkede ned. Dernæst kom sommeren med ferie hos køreskoler og politi.  Da jeg så for et par måneder siden meldte mig klar, var det ingen ledige tider til at aflægge teoriprøven. Endelig var der en tid, hvis jeg altså ville køre til Slagelse. Jo tak, - og jeg bestod heldigvis, - med 5 fejl. Pyha! Så meldte jeg mig klar til at køre. Skulle kun have et par køretimer og så til køreprøve. Stod så i onsdags og ventede på kørelæreren i Roskilde, men noget var gået helt galt, for han var i Holbæk! Jeg måtte så i hast køre til Holbæk. Her fik jeg så en time og måtte derefter vente en time på at få den næste, da der var en anden elev imellem. Fredag var jeg så til køreprøve, også i Holbæk. I myldretiden. Føj, hvor var jeg nervøs, - men jeg BESTOD!!! Og nu kan jeg lægge det bag mig og komme videre.
Velkommen til Ct-Udstyr

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar