Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

lørdag den 30. marts 2019

Kommende glæder!

Hold da op hvor alting gror nu! Jeg har aldrig haft så mange violer i haven som i år. Roserne har nye blade og skyder helt vildt. Jordbær og rabarber er i fuld gang. Græsplænen ligner noget der er løgn. Masser af mos og derimellem højere græstotter. Det bedste man kan sige om den er at den både er grøn og blød. Jeg overvejer om jeg skal køre en tur med græsklipperen på et højt trin, når det er helt tørt. 

Havde også planer om at pumpen skulle i bassinet idag, men fandt så ud af at jeg ikke havde købt en ny uv-lampe i efteråret da jeg tog pumpen op for vinteren. Den så temmelig sort ud, men nu har jeg bestilt hele 2 nye uv-lamper på nettet. Så må pumpen vente til de kommer mandag ellewr tirsdag. Jeg rensede en masse skidt og blade op af bassinet  i går og fyldte mere vand i.
Fisk så jeg ingen af, så dem har hejren nok spist. Køber måske 4-5 nye minikoyer lidt senere og nogle nye planter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar