Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

mandag den 4. juni 2018

Sommer

I den her dejlige sommervarme sidder jeg ikke meget inde og slet ikke ved min computer. Jeg nyder sommeren i fulde drag. Jeg har jo heller ikke marker der tørster efter regn. Græsplænen er godt nok lidt gul, men den kommer jo igen. Og så er der fordelen at den ikke skal slås så tit. Det er jo meget rart når man nu er blevet en smule omkringfarende. Lige idag har jeg godt nok været inde en del. Det skyldes at jeg har leget VVS- kvinde i halvanden time. Mit toiletbræt havde fået slagside og det kræver sin kvinde. Man kan hverken se eller komme til og selvfølgelig har man ikke en umbrakonøgle der passer og selvfølgelig taber man en skave ned i et hulrum bagpå toilettet og må finde en ny, men nu sidder det fast og er igen sikkert at benytte. Jeg er også begyndt at gøre tiltag til at male terrasse, - taget alt ned og fejet de værste spindelvæv væk. Nu skal der spules og så går jeg igang imorgen tidlig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar