Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

torsdag den 15. marts 2018

Lavringe Å igen, igen

Vejret eller dovenskaben har holdt mig inde et par dage. Lige bortset fra igår hvor jeg var ude med kosten. Indkørslen trængte til en kærlig omgang. Men nu bæser det igen, så det er snart det samme igen. Frisk luft og motion skal der til. så på med hue, halstørklæde og vanter.
I strid østenvind og bidende kulde gik turen endnu en gang til Skjoldungestien og turen langs Lavringe Å. Aldrig har jeg set åen med så meget vand i. Der var en rivende strøm. Og der var ligefrem bølger der viste tænder visse steder. Se hvor forskellig samme å kan se ud.Efter turen var det blevet tid til en dejlig varm kop kakao.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar