Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

fredag den 27. maj 2016

Bolund, - idyl ved Roskilde Fjord

Endnu et af de skønne steder omkring Roskilde. Er kørt forbi utallige gange uden at standse op. Der er endda parkering på begge sider af vejen. - den ene oven i købet med bord og bænk. I dag skete det så, - måtte simpelthen standse.
Har aldrig set stedet så smukt fåør. Næsten havblik og høj sol. Havde god tid så jeg fik en lille snak med et par damer som drak kaffe og nød udsigten. Gik en lille tur ud over blomsterengen. Skulle se hvad jeg kunne fange på kameraet, - mangler malemotiver. Så smukt med køer i vandkanten, smukke grææser og smørblomster i fuldt flor, Fandt såmænd også en flot firkløver. Det er da lykken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar