Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

torsdag den 18. februar 2016

Birdie tager for sig af pillerne

Her i årets sidste vintermåned bider frosten igen. Heldigvis uden så meget vind. Et lille drys sne er det også blevet til i nat. Det pynter. Haven er jo ikke ligefrem noget kønt syn på denne tid af året. Men der er lyspunkter, - påskeliljernes grønne blade titter frem og vintergækker og erantis står i blomst. I dag blev der taget hul på den sidste palle med træpiller. Birdie, - pillefyret, tager for sig af pillerne og det er vel som det skal være, - fryse gider jeg i hvert fald ikke. Jeg skal jo nok have en palle eller to mere inden sommeren, men så er det jo godt at man kan se på nettet hvor de er billigst. Nu er den billigste pris dog ikke det eneste jeg kigger efter. Pillerne skal være svenske træpiller, de har en kvalitet man aldrig går fejl af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar