Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

søndag den 3. januar 2016

Det er koldt og man må gå sig varm...

Billedresultat for Svogerslev
I flere dage har der blæst en strid vind fra øst eller sydøst. Termometret har i et par dage vist minus 2-3 grader. Føj hvor er der koldt derude. Snakkede en hel del med mig selv omkring gåklubben i Svogerslev. Skulle jeg, eller skulle jeg ikke? Der var da nok ingen der ville ud at gå i den kulde. Kiggede ud af vinduet og kiggede på termometret. Det viste minus 3,5 grader. Føj, - kiggede ud igen, - men det regnede jo ikke. Jo jeg måtte jo nok hellere afsted.  Hvis der ikke var andre end mig kunne jeg jo altid køre hjem igen. Frem med de lune lammeskindshandsker, halstørklæde og en hue. Jeg kan ellers ikke fordrage huer, men det var da heldigt at jeg havde en, for i dag var den en nødvendighed. På med den lune NorthFace jakke med hætte og afsted. Jeg var den sidst ankomne. Hele 9 personer trodsede kulden og var friske på en tur i Hyrdehøjskoven. Vi kunne vel gå os varme og det gjorde vi så, mens snakken gik. Start og slut som sædvanlig ved Svogerslev Kirke.
Billedresultat for Svogerslev

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar