Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

tirsdag den 24. december 2013

De store rejsers år




Vores rejseaktivitet startede allerede i Januar i år. Vi tog til Kina. Har før været i både Beijing og i Hongkong men rejsen i år var noget helt særligt. Vi tog på rundrejse og skulle sejle på den sagnomspundne Yangtze. Det havde vi aldrig troet at vi skulle opleve. Turen er beskrevet i Rejsedagbog fra Kina 2013. Sommerferien blev holdt i vores hus i Sverige. Skøn ferie med solskin og hygge. Næste store rejse var turen til USA i September. Det var endnu en af de ting vi ikke havde troet vi skulle opleve. Vi ville jo gerne køre rundt selv derovre i en autocamper, men de var jo megastore. Kunne vi nu også klare det? Det kunne vi og det gjorde vi. Turen er beskrevet i Rejsedagbog fra USA 2013.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar