Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

søndag den 6. oktober 2013

Føler mig lidt underdrejet, - fylder 70 om 4 dage!


I dag er det en uge siden vi forlod Calgary. Kun en uge! Burde have været en måned med alt det vi har nået. Pakket ud, vasket tøj og fået haven op at stå igen. Været til dyrlæge med katten. Jeg har været til maling, vi har været til bowling og været på Bogø. Vi har lavet planlægning og indkøb til at kunne bespise 36 mennesker i alle aldre på lørdag. Vi har også været i Roskilde og hjulpet med at rengøre og "ommøblere" Ulla og Bos hus. De har været så letsindige at sige ja til at min fødselsdag kan holdes der da jeg ikke har plads til så mange i vores hus. Jeg har også brug alle pengene på den nyligt afsluttede rejse så jeg har heller ikke råd at holde festen ude. Glæder mig selvfølgelig til festen og til at se hele familien. Jeg glæder mig også til at få tid til at evaluere vores rejse. Prøvede igår ved hjælp af kort og campingpladsbrochurer at finde ud af hvor vi havde været hvornår. Bare rolig siger Per, - alt er dokumenteret på video. Gad vide hvornår vi får tid at se den? I morgen står den på lidt mere indkøb og maling af loft og stue hos Ulla og Bo. Jo, - vi keder os bestemt ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar