Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

mandag den 6. maj 2013

Travl dag i haven

 

Sidder her med fingre så tørre som sandpapir. Har været i haven. Hele dagen. Roserne er blevet
klippet og nogle beskåret ret kraftigt. Nogle af klatreroserne var bare en masse tørre visne pinde. Væk med det. Fiskebassinet har jeg også haft gang i. Dert trænger virkelig til en kærlig hånd og måske nogle nye planter og flere fisk. Der er kun 2 af de gamle røde tilbage. Det skal jeg arbejde videre med imorgen. Drivhuset har fået en lettere gang vask og så har jeg gravet jord af i spandevis og smidt ud i kartoffelbedet. Har købt kapillærkasser og plantesække i stedet for de nedgravede, bundløse spande vi plejer at have planterne i. Nu er de klar til vand og plantesække, men det  bliver i morgen, - nu er energien brugt op for idag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar