Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

torsdag den 14. februar 2013

Souvenir fra Kina


Turen til Kina var som sagt rigtig skøn. Før vi rejste var vi begge plaget af en slem forkølelse og den blev forlænget af rejsen og disen og smoggen i Kina.. Det er ved at hjælpe nu, men fior mit vedkommende er det hvidløg og ingefær der er sagen. Og så den store pose mentol-eucalyptusbolcher til at dæmpe krillerhosten. Ud over silkepuderne som vi købte derude, fik vi også et lettere maveonde med hjem. Heldigvis er maven også ved at være i orden igen. Men sådan er det jo, - alting har sin pris og skulle det ikke blive værre ting vi kommer ud for helbredsmæssigt, så kan det ikke afskrække os fra at tage på langfart til eksotiske steder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar