Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

onsdag den 19. september 2012

USA i mobilhome

C 19_6(3)lille

En tur i mobilhome skal planlægges i rigtig god tid. Dels for at få det mobilhome vi gerne vil have på det tidspunkt vi gerne vil afsted og også til den bedste pris. Derfor er vi så småt ved at resource omkring en tur til USA i september næste år. Vi skal finde ud af hvad det er vi gerne vil se, og ud fra det lægge en rute. Vi skal også beslutte hvor lang tid vi vil bruge på det og finde ud af hvad det koster, -sådan ca. For at få mere at vide om det har vi meldt os til et rejseforedrag, se linket her. http://determintur.dk/roadshow/ . Der er en masse godt at hente på denne side og forhåbentlig også til foredraget. Vores startsted ligger fast. Det bliver San Francisco hvor jeg har familie. Vi skal også indlægge en afstikker til Calgary for at besøge Pers fætter Gordon og hans kone Rose, når vi er færdig med at køre rundt i USA. Planer har vi nok af, - penge knap så mange, men det går jo nok alligevel. For oven over alting stråler Moder Sol!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar