Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

onsdag den 29. august 2012

Samos, - igen, igen!

For et par dage siden kom vi hjem fra Pythagorion. Vi har været der før. Rigtig mange gange.  Det er som at komme hjem. Vores andet hjem. Eller er det vores tredie? Vi har jo også vores hus i Sverige. Hvad lavede vi så denne gang? Først lidt planlægning. Når man kun har en uge er det nødvendigt. Et must var dog sejlturene med Jannis. Ned på havnen og booke. Tirsdag en dagtur og fredag en aftentur. Mandag morgen gik vi til Aramis for at leje en bil. En lille Jeep med masser af vind i håret. Den blev booket til torsdag. Næste stop var Kokkari med lokalbussen. Det var også et must. Pragtfuld dag. Tirsdag på "lagunetur" til Tsopoli Beach med Jannis. Sjov og afslapning til lands og til vands. Som det plejer. Onsdag badedag i Pythagorion. Torsdag ørundtur i jeepen med vind i håret. Var i Nattergaledalen. Gik tur i Manolates. Badede og spiste frokost i Potami Beach. Prøvede Karlovassis smalle ensrettede gader, - også den forkerte vej! Fredag på gåben til Spilliani Klostret. Skulle fodre katte. Som vi plejer. Snydt! Ingen katte hjemme der. Flot tur alligevel og kondien var stadig intakt. Aftensejltur med Jannis til Poseidonion. God mad, græsk dans og retzina og ouso. Pragtfuld sejltur hjem under stjernerne. Lørdag endnu en badedag i Pythagorion. Glemte jeg at fortælle at en stor del af ugen gik med sige goddag og farvel til alle dem vi kender. Linket her er for at vise jer hvorfor vi elsker Samos. Prøv det! http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=DtWOMWF5baE&NR=1

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar