Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

mandag den 3. april 2023

Forår



 Så er ventetiden forbi. Det er blevet forår, selv om temperaturen bevæger sig omkring nul grader. Min brækkede arm er også ved at være helt i orden og jeg kan det meste, også køre bil. Dejligt, - eller rettere sagt fantastisk! Tænk at man sådan kan reparere et nærmest knust håndled med diverse metalplader og skruer. Og solen skinner fra en næsten skyfri himmel og der er violer i græsplænen. De små påskeliljer har afløst de mange vintergækker, som ellers holdt en hel måned i år. så smukt. Nettet er fjernet over fiskebassinet og der er stadig mange fisk der svømmer rundt. Nu skal det bare renses lidt op efter vinteren og have pumpen sat ned. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar