Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

torsdag den 4. februar 2021

Endelig rigtig vinter



 Så blev det endelig rigtig vinter i Danmark. Klingende frost i mange dage i træk. I går væltede sneen ned og hvirvlede lystigt rundt i vinden som blæste kraftigt fra øst. Idag kan sneen så nydes i fulde drag og solen titter glimtvis frem. Vinden har lagt sig igen og alt er hvidt derude i haven. Sneen på gårdspladsen og i indkørslen er ryddet væk. Ikke at der var så meget, men sneslyngen er nu alligevel en rar ting at have. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar