Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

onsdag den 15. april 2020

Udlængsel

Jeg glæder mig til at jeg igen kan begive mig ud i verden. Imens jeg venter på at verden åbner sig, kigger jeg rejseprogrammer i tv. Har f.eks. nydt Joanna Lumleys ture i Iran, Georgien og Azerbaijan. Her fulgte hun Silkevejen. Turene i Caribien var også spændende. Her besøgte hun Cuba, Haiti og Den Dominikanske Republik. For tiden læser jeg Troels Kløvedals sidste bog, Alle mine morgener på Jorden. Bliver lidt trist over at der nu ikke kommer flere bøger fra ham, men jeg har jo alle dem han nåede at skrive. Hans tidligste bøger er kilden til min rejselyst. På min PC har jeg billeder fra de sidste 20 års rejser. Jeg bruger dem som pauseskærm, hvor de skifter hvert 10. sekund og blander sig vilkårligt. På den måde kommer jeg til Kina, USA, Grækenland, Lejre, Sverige og New Zealand, - fra den ene ende af verden til den anden, på ingen tid. Den tur nyder jeg flere gange dagligt, men det ville nu ikke være af vejen at dyppe tæerne i Ægæerhavet eller tage endnu en tur i autocamper i New Zealand eller USA.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar