Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

søndag den 22. november 2015

Sneet inde Pandekagehuset



Det var da vist godt at jeg fik ordnet blomsterkrukkerne i sidste uge. Idag er der ihvertfald ikke vejr til den slags. Skulle have været på min søndags gåtur i Svogerslev i formiddags og til børneførselsdag i Roskilde i eftermiddag. Begge dele blev droppet af den simple grund at der i løbet af aftenen og natten er kommet betragtelige mængder sne her på Midtsjælland. I min indkørsel, det vil sige langs hele sydsiden af huset, ligger der en snedrive på godt en halv meters dybde. Heldigvis er der slet ingen sne på terrassen og det var kun nødvendigt at skovle et par meter for at komme ind og se til fyret. Havde selvfølgelig både skovl og sneskraber parat udenfor. Har også en sneslynge men den blev i skuret, Ved heller ikke om den kan starte. Det har sneet det meste af dagen og drysser stadig lidt. Temperaturen er nu steget til 2 grader, så måske slår det over i regn og så forsvinder sneen måske af sig selv. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar