Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

onsdag den 13. juni 2012

Grækenland er stadig værd at besøge!

Så igår en helsides-annonce fra Forex Bank. De skriver at Grækenland er præcis lige så fantastisk som det plejer at være  Sandet er varmt, vandet er blåt og maden smager lige så dejligt som den plejer. Eneste problem for turisterne er valutaen. Den skal de helst tage med hjemmefra. Så det gør vi når vi tager til Samos senere i år. Vi skal jo kunne betale Jannis for de dejlige sejlture og restaurant Samiopoula (købmanden) for den skønne Kleftiko og den blå restaurant ved stranden for kolde drikke og skønne frokoster. Grækerne skulle have beholdt drackmerne skulle de i stedet for at gå med i det store euro-cirkus. Men bare rolig Samos, - vi svigter ikke en ven i nøden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar