Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

lørdag den 28. marts 2020

Ludo

Ludo regler - Spilregler.dk
Så er det med at finde Ludostøvlerne frem. For nu spilles der igen Ludo i det ganske land. Det er nok blevet spillet mere eller mindre også i tiden før Corona, men nu er der rigtig kommet gang i det. Har selv tabt to gange idag. Også puslespil, Matador, Trivial Persuit og andre brætspil er fundet fram af gemmerne. Og jeg tror såmænd at man hygger sig med det og det kan man jo også lige så godt når alt er lukket ned. En god travetur, hjem til varm kakao og et spil Ludo. Det er slet ikke så dårligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar