Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

søndag den 25. februar 2018

Det er OL's skyld

Billedresultat for vinter ol 2018 billeder

Jeg har været temmelig fraværende her på bloggen i de sidste uger. Årsagen er Vinter OL. Jeg er en stor Ol-fan. Synes det er så fantastisk at så mange nationer kan finde sammen omkring sport. Mennesker mødes og uventede ting opstår. Nogen gange skal der bare en sprække til, som i Berlinmuren. Det gik pludselig meget stærkt dernede. Måske kan den lille åbning mellem Nord- og Sydkorea blive til noget rigtig stort. Vi får se! Jeg har ihvertfald nydt Vinter OL fra PyeongChang, med de halsbrækkende unge mennesker på snowboards, skiskydningen, kunstskøjtekonkurrencerne og ikke mindst curlingen.
Billedresultat for vinter ol 2018 billeder
Det er da et fascinerende spil, - isens skak. Håber de sender en masse når VM i curling skal afholdes i Danmark i 2019

Relateret billede

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar