Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

torsdag den 13. juli 2017

Ukrudt, ukrudt og atter ukrudt

Billedresultat for ukrudt
I år er der slet ingen pauser i alt det ukrudt der vælter frem. Sommerens vejr, der veksler med sol og regn og sol og regn igen, er perfekt for ukrudtet. Har igen været på Kara med 4 sække ukrudt og afklip fra figner og andre buske som bare gror helt vildt. Jeg har ingen trailer og gider ikke fylde affaldet i papirsække som bunden går ud af inden kommunens storskraldsordning kan hente det. Derfor er jeg glad for min lille bil, hvor der snildt kan være 4-5 sække affald i og for Kara der har døgnåbent året rundt, - bare ring et tlfnr. og porten går op. Kunne dog godt bruge  2-3 uger bare med sol og varme og ingen regn. Det plejer at hjælpe på mængden af ukrudt og på hvor meget græsset gror og dermed hvor tit det skal slås. Nu ikke klage vel Kirsten, - du nyder jo de dejlige solstunder og motionen i haven, - ikke?
Aegopodium-podagraria.JPG

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar