Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

lørdag den 6. august 2016

Et pip fra en OL-fan

Har lige set åbningsceremonien til OL i Rio. Og jeg har nydt det! Hvorfor er der nok nogen der spørger. De er jo dopede allesammen og der er snyd og korruption i den helt store stil.
Nu er det jo sådan at det handler om fokus. Man kan fokusere på alt hvad der er grimt og negativt i verden, men man kan heldigvis også vælge at fokusere på det smukke og positive, - og det er her mit fokus ligger,  - uden at være naiv. For mig har OL altid stået for noget fantastisk og her er det ikke kun de fantastiske sportspræstationer jeg tænker på. Jeg synes det er så stort at så mange og så forskellige nationer kan enes om at samles i fred og god sportsånd og vise os det ypperste de kan præstere. Jeg satte vækkeuret til kl. 6 i morges, for jeg ville se åbningen. Fantastisk at se den fantasi og forskellighed der var på landenes delegationer. Så kribler det igen i Kirstens rejsegen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar